Obiektywy do bezlusterkowców (Carl Zeiss, Sony, Venus Optics)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Super teleobiektyw o zakresie ogniskowych 200-600 mm pozwoli na uchwycenie wielu zapierających dech w piersiach momentów z wydarzeń sportowych czy życia dzikiej przyrody. Został zaprojektowany specjalnie z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach Sony. Instrument ten jest kompatybilny z telekonwerterami 1,4x i 2,0x, które dodatkowo poszerzają zakres jego możliwości. Możesz więc być naprawdę blisko interesującego Cię motywu - spojrzeć prosto w oczy zwierzętom lub zobaczyć wszystkie emocje wypisane na twarzach zawodników zmagających się na arenach sportowych.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw z funkcją korekty perspektywy o niemal zerowej dystorsji. Posiada ultra szerokokątną ogniskową 20 mm i zaawansowaną konstrukcję optyczną z 2 elementami asferycznymi i 3 elementami ED. 14-listkowa przysłona zapewnia plastyczny efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jeden z najmniejszych obiektywów makro do aparatów z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje 2-krotne powiększenie. Posiada konstrukcję APO i wykorzystuje 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji. System wewnętrznego ogniskowania ułatwia pracę z obiektywem.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
Wysokiej jakości obiektyw stało-ogniskowy dedykowany z mocowaniem typu Sony E. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, obiektyw charakteryzuje się precyzją pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz.
Wysokiej jakości obiektyw stałoogniskowy dedykowany do aparatów z mocowaniem Sony E. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, charakteryzuje się precyzją pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz. Jak każdy z obiektywów serii Batis posiada wyjątkowo szybki i precyzyjny system autofokus. Obiektyw jest wyposażony w bardzo wydajną stabilizację obrazu, która jest jednym z kluczowych elementów dla ogniskowej 135 mm.
Ultra szerokokątny obiektyw wyposażony w szybki autofokus. Zabezpieczenie przez pyłem oraz wilgocią sprawiają, że jest idealnym pełnoklatkowym obiektywem do fotografii architektury, gwiazd i krajobrazu. Batis 18/2.8 to nie tylko doskonała technologia, to także niepowtarzalny i urzekający design.
Wysokiej jakości obiektyw stało-ogniskowy dedykowany z mocowaniem typu Sony E. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, obiektyw charakteryzuje się precyzją pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz.
Obiektyw o standardowej ogniskowej 40 mm, doskonale uzupełniający linię Batis. Jego parametry sprawiają, że idealnie nadaje się do fotografii architektury, dokumentalnej i tzw. streetu, gdyż oprócz stosunkowo szerokiego pola widzenia oferuje kompaktowe rozmiary. Jak przystało na producenta profesjonalnych instrumentów optycznych Batis 40 mm CF został wyposażony w szybki, cichy i celny autofokus, a także posiada uszczelnioną obudowę.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do pełnoklatkowych aparatów systemu Sony E. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Innowacyjny mechanizm DeClick pozwala aktywować możliwość bezstopniowego ustawiania wartości przysłony. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Kompaktowy teleobiektyw przeznaczony do aparatów CSC (Compact System Camera) wyposażonych w pełnoklatkowy sensor. Jego wymiary docenią szczególnie osoby, które często podróżują lub zajmują się fotografią uliczną, potrzebujące małego nierzucającego się w oczy obiektywu o najwyższej jakości obrazu. Duży kąt obrotu pierścienia ostrości umożliwia precyzyjną regulację.
Stałoogniskowy obiektyw do aparatów systemu Sony E z matrycą APS-C. Standardowa ogniskowa 50mm i światło f/2,8 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Dodatkowo, instrument ten jest obiektywem makro ze skalą odwzorowania 1:1. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Stałoogniskowy obiektyw do aparatów systemu Fujifilm X. Standardowa ogniskowa 50mm i światło f/2,8 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Dodatkowo, instrument ten jest obiektywem makro ze skalą odwzorowania 1:1. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.